9 MOST HORRIBLE BOSSES

9 MOST HORRIBLE BOSSES

(phone ringing and office chatter) SHUT UP! NARRATOR: 9 Horrible Bosses You’ll Experience in Your Life. BOSS: All you need to do is individualize your teamwork and synergize the paradigm shift in osmosis marketing for all your cross promotions. EMPLOYEE: Wait, what? BOSS: Good talk, man. GAME CHANGER! NARRATOR: The Buzz Word Boss. Employee: (confused) Yeah… Employee: What the hell?!

Read more

GODS IN REAL LIFE

GODS IN REAL LIFE

(ditzy girl) OMG! (zealot) Hey, don’t say the Lord’s name in vain! (Ian) SHUT UP!!! Now, Cupid’s cute, but he’s got a weird fat head. Oh, how about Medusa? She’s pretty hot, right? Sure. Oh, dude, it totally slipped my mind but speaking of Medusa, I’m actually going to be going on a date with her later. What? Yup. You

Read more

TOP 10 VIDEO GAME DANCES

TOP 10 VIDEO GAME DANCES

(audience cheers wildly) (Ian) SHUT UP!!! Top 10 Video Game Celebration Dances Too Many Energy Drinks Dance – (rapid gunfire) – Oh! – ♪ (techno) ♪ – Whoo! Whoo! Whoo! (screams) Beating A Super Buff Guy Dance – (punching) – YEAH! ♪ (intense music) ♪ Uh…uh… (feebly) Whoo hoo! Whoo…. ARGH! Playing With Parents Sleeping Next To Your Room Dance

Read more

6 WAYS TO GET A GIRL

6 WAYS TO GET A GIRL

Bro, I’m such a pick-up master. SHUT UP! using a stunt double reading them online Anthony: Alright, just need to add my profile pic. Girl: Ugh, he probably broke a bunch of bones doing that. Lady boner! Mission Announcer: Mission accomplished! Anthony: Hey girl! Did it hurt when you fell from heaven? Girl: Uh, one: Ew! And two: Gross! Anthony:

Read more

EVERY BREAK UP EVER

EVERY BREAK UP EVER

-Jason… We need to talk… -Wait… Crowded restaurant… You’re fidgeting…. You haven’t drank your wine… Oh my god! You’re pregnant! -No! -You have cancer? -What?! -I HAVE CANCER?! -No you dumbass! I’m breaking up with you! -OH! Ohohoho thank god! Ohoh my god Wait, what?? Every Break Up Ever -I do!! I will marry you! *heavy breathing* -W-who was that?

Read more
1 2 3 7